
Ten Mercedes A124 3.0-24 jeździł od warsztatu do warsztatu przez ponad cztery lata. Dwa serwisy w Niemczech, dwa w Polsce, transport lawetą, niekończące się koszty i zero pewności, że następnego dnia w ogóle odpali.
Mimo odbudowanego układu KE-Jetronic, auto wciąż walczyło o życie.

Aż w końcu właściciel usłyszał jedno zdanie:
„Jedź do NowakEFI – oni to naprawią.”
I tak trafił do nas.
Nie pracujemy w szklanych biurowcach. Naszą „siedzibą” jest skromny garaż, w którym najważniejsze są doświadczenie, upór i pasja do klasycznych Mercedesów i wymagających układów paliwowych.
Wykonaliśmy:
- montaż naszego sprawdzonego układu NowakEFI zamiast KE-Jetronic,
- pełną, szerokopasmową diagnostykę,
- precyzyjną konfigurację i strojenie.

Efekt?
Mercedes A124 wkręca się teraz na obroty lekko, dynamicznie i pewnie — dokładnie tak, jak powinien robić to zdrowy M104.
Zobacz, jak wyglądało uratowanie tego silnika M104 i dlaczego coraz więcej właścicieli klasyków wybiera konwersję EFI w NowakEFI.