Gdy już nie ma sił, pomysłów i czasu coraz mniej, a obroty wciąż szaleją.. Mamy na to rozwiązanie. Nasza „hybryda” czyli: pozostawienie oryginalnego mechanicznego wtrysku i dołożenie nowego w pełni programowalnego sterownika z silniczkiem krokowym. Można monety stawiać na silniku
W NowakEfi.pl specjalizujemy się w nowoczesnych rozwiązaniach dla klasycznych samochodów. Tym razem podjęliśmy się wymagającego zadania: konwersji mechanicznego układu wtryskowego KE-Jetronic na elektroniczny system […]
Dwa lata postoju, nieskończone próby uruchomienia i klasyczny układ K-Jetronic, który odmawiał współpracy… Ten wyjątkowy Mercedes-Benz SL500 R107 trafił do naszego warsztatu […]
Mechaniczne wtryski paliwa – legenda motoryzacji lat 80. i 90. Układy K-Jetronic i KE-Jetronic to klasyczne, mechaniczne systemy wtrysku paliwa stosowane w […]